Ruisa

2011-05-23
19:39:02

Måndag

Goo'day mait ♥
Mentorstid: Snackade tråkiga saker, men det härliga var att vi pratade om hur få dagar det var kvar i skolan ^w^

Sen så var det matte, där jag FÖRSÖKTE fårstå sista talet på vårat prov, men förgäves. Både Cairo och Julle försökte att förklara för mig, men förgäves...
Dock så fick jag 28/40 poäng. Kanske inte världens högsta poäng, men jag är ingen höjdare när det gäller matte ;)
Så nu är det ETT prov kvar. Hade tänkt jobba med den ikväll, så kan jag slappa på matten imorn.

Sen var det lunch, och jag TOG VERKLIGEN MAT. Men det skulle jag inte ha gjort (ni får höra snart...)
Svenskan på ingång! Vi pratade mest om filmen "hipp hipp h*ra". Eh.. Snarare så gjorde Natalie och Amanda det, medans jag blev tvingad att rita av Amanda. Fast jag kan leva med det ^^


Och nu, till dagens "höjdpunkt"!
Gympa!
Det var några killar från 9:an som skulle styra lektionen idag.
Så vi skulle få slå på BOXNINGSKUDDAR!! Typ min favvo.
Men jag märkte att, ju mer jag slog, desto mer fick jag ont i huvudet.
När det var min tur att hålla i kudden så kändes det som om jag skulle spy.
Så jag åkte hem en aaaning tidigare.
Jag antar att det var maten som gjorde mig så hemskt illamående. för att, jag är ju bra nu liksom.


Ha det härligt ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: