Ruisa

2011-11-27
10:56:04

Aiton Caspii

Sitter här i soffan med hunden vid min sida.
Tar det chill än så länge, har inte lust att göra nåt.
Men alla teckningar jag har gjort den här veckan
kommer definitivt upp idag, imorn eller i övermorn.
(Jag är så dålig på att lova saker, hehe)


Jag fick lite panik igår.
Jag tittade på en video min manga-sensei hade gjort
när hon jobbade på EN sida i hennes serie Vortex
Videon var 1 h och 46 min!!
Nästa video tog 2 H!!!!

Herrejäklar, man börjar ju tveka lite om man verkligen
ska börja med en serie. En ruta för HENNE tog 20 min ungefär... -.-''
Och att se henne rita hästar... Jag har en häst med i min framtida serie,
det är Adrian's häst, Chiyo.
Och så är det ju många fantasidjur i min serie också...
Jag måste lära mig djuranatomi lite mer!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: