Ruisa

2011-11-11
21:19:45

Fly just like a bird

(But you are a bird!)


Hejsvejs kawaii-sötingar!
Tokig dag idag.
På morgonen så tog jag fel buss
(jag skulle till bromma sjukhusgrindar)
så jag hamnade borta vid Solna centrum :S

Men på morgonen så var det ju SO, sen träslöjd.
På träslöjden, åh jisses!
Malin blev ine nöjd med sin galje,
och jacob kom fram och typ: vad ska du använda den till egentligen?
Malin: ...stirr... XDDD

Mycket snusk på träslöjden :P


På tal om det; jag är fett mobbad...
Det är alltid så för mig och becca, vi är de utstötta ;(
Det är alltdi så att vi aldrig bli frågade att göra nåt,
sedan när man väl är där och lyssnar på deras planer får man en
fråga som snabbt är bortglömd om att följa med ;PP
NOT FUNNY!!


Men på vägen hem så satt det typ
en gammal gubbe som satt och mumlade för sig:
"Jag låg o.... Jag låg o..... Jag låg o.....!
Man bah: KOM IGEEEN! ;S


Och dagens händelse: JAG SÅG TVÅ ÄLGAR :OOOOO
Fett populär jag är....


Kommentar:
#1: olivia

händer mig oxå ibland XD

not funny ;(



kram på deeej <3

2011-11-12 @ 17:15:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: