Ruisa

2011-11-19
19:49:18

Snodd från Hanna-Hjorten

Hihi, snodde lite från dig, Hanna-gumman!
Som tröst får du en
länk :)

OM DIG...
Vad heter du?
That's a Secret... XD
Hur gammal är du? 1003 år, nämen 13
Var kommer du ifrån? Mammas mage... elr?
Har du en mamma? Japp
Har du en pappa? Enligt pappa är jag brevbärarens dotter Q.Q Nämen ja har en papi
Har du några syskon? En storasyster på 18... vårar?

SENASTE GÅNGEN...

Du var utomlands: I somras, In Poland with the babe Malin
Du åkte buss: Igår :)
Du åkte taxi: Lääääängesen
Du åkte bil: IDAG :DD
Du åkte tåg: Igår :)
Du smsade någon: För typ nån sekund sen
Du ringde någon: Jag ringer till Buddha varje dag

HAR DU NÅGONSIN...
Hoppat studsmatta: Tänka sig, det haaar jag minsann
Tagit kort på dig själv: Nööö! Nejmen klart jag har, (uuuuultraego chey :P)
Trillat när du åkt skidor/snowboard: ALDRIG, JAG ÄR PROFFS!
Varit rädd för tomten: Mm, vem är inte rädd för en gammal utklädd snubbe som ger en
trosor i julklapp?
Varit i Thailand: Nö... T^T 
Läst en bok över 200 sidor: Ofc, ni snackar med bokmalen här ;D
Har du sjungit karaoke: Mm, singstar, sing it etc (SING IT FOR THE WORLD!
Fastnat med tungan i en lycktstople: Euw... Bakterier, duuh!



Tihi, hoppas ni har lärt er nåt ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: