Ruisa

2011-10-21
14:12:51

Jag ska vara kohai!

Ikväll ska jag träna dubbelpass, och jag ska vara hjälpredare! :D
Sen är det ju kata pokalen sista dan på höstlovet.
Fett happy!

Och sen frågade Sensei om jag ville vara med på kadett lägret.
Jag ska egentligen inte gå där förrän jag har blivit 14,
men sensei sa att det var bra att jag ska förbereda mig ^^


Och imorgon är det typ näst sista mangakursen och då ska jag ta med mig alla mangafilmer+serier som jag har. Vi ska alla göra det, vi ska kolla och studera.
Gillar lärarens sätt att tänka ;)


Sen efter så hade jag, Malin, Antonia och Hanna tänkt att gå på bio.
Klart att man måste se nalle puh?!

Och jag ska BEVISA att puh's mage spricker ibland pga hans trådar går upp.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: