Ruisa

2011-09-04
08:47:35

Då ska man fira lilla mig idag, då...

MM.. Ja, ett seeeeeeeeent firande. Egentligen ville jag inte ha något firande.
(bara presenter *host*)
Men det är så pinsamt, jag blir alldeles röd när folk sjunger för mig. USCH NEJ! Dessutom så gillar jag inte tårta och jag försöker låta bli godis och sånt, (som inte går så bra... e_e'')
Malin kommer i alla fall, hoppas kvinnan inte sjunger för mig också...


Och, och och så har jag skrivit (vafan, jag stavar "skriva" som "skirva"! VAFAN, SLUTA!!)
mer på boken O.o
Kanske inte 3 sidor dock, men typ 1 och en halv... Men sen i slutet cepade sig allt, ooch jag fick jobba med det istället.
 


Kommentar:
#1: olivia

Det blir säkert jätte roligt!

Hoppas att du får ett fint "kalas"



XoXo

2011-09-04 @ 14:43:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: