Ruisa

2011-09-06
21:50:05

Det är så härligt att sova efter träningen

Japp, nu är jag så redo att gå och lägga mig.
Måste läsa klart boken, så att jag kan börja på boken vi fick låna av skolan.

Men på lördag och söndag frå kl 10-1 ska jag träna. I 3 timmar.
Lunchrast däremellan.
Det är ju seniminarium med Javier Hernandez.
Spanien ligger väldigt bra just nu, i karatevärlden.
Så det är en stor ära att få träffa och träna med honom :DD
Han är en STOR karatemästare. Yäy!

Men idag så hade vi mentorstid. Yarayarayara....
Sen var det... hm. Kommer inte ihåg, men idag var jag inte lika ;( som igår.
Jag har, som vanligt, mycket att göra nu för tiden.
Måste plugga inför prov, hinna träna ordentligt, göra mina dagliga sysslor hemma,
plugga MER, och läsa. Och så måste jag se klart på Nana och Naruto. -.-




Fullt upp....

Ha det härligt ♥


prövade en av mina presenter, manga-pennor.
ska framhäva skuggor bra. Jag tycker det blev snyggt ;D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: