Ruisa

2011-09-01
17:38:01

Märkt en sak...

jag lägger typ ALDRIG in foton på mig själv.
Har liksom inte lusten där, får aldrig ett bra foto, men jag tänkte
att jag kunde köra några gamla för er :)



Det här var när jag först startade bloggen. För mer än ett år sedan nu ;DD





Minnen piggar upp en... Från brunt till rött




Foton på samma dag. en dramatisk förändring, och stor!!




Oj, där vart man svarthårig helt plötsligt :OO




Håret växer i raaasande takt, från partydiva på natten, till superduper manga nörd på dagen (och natten...)



Skapade en försiktig förändring, nämligen en liten lugg. Kortare.



Och så var man tillbaka på ruta ett igen: brunt och långt hår.
Jag har haft hårförlängningen i 2 månader nu, den ska ut på den 3:e.


Ser ni hur mycket jag förändras under ett år?

Kommentar:
#1: olivia

Ska du göra en ny hårförlägning?

eller ska du ha kort hår?

du är väldigt fin i långt hår!



kram <3

2011-09-01 @ 20:52:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: