Ruisa

2011-09-01
17:25:25

Skolfotosdag

A, men vi tog foto idag.
Trodde att det skulle ta eeeevigheter för att jag är ALLTID JÄVLA F*****sist på listan.
(hur man gör, är man alltid sist....)

Men man fick visst stå i kö.
Kalla mig dum, go on!
Den här fotografen var en riktigt cool "dam". Där har man sin framtid framför sig! Näääj!
Alla fick sina roliga namn, rutiga gossen, beiga damen, vita mannen, vita tanten,
men jag, Antonia och Hanna, NEJMINSANN, här får man heta "de tre tjejerna"... -.-

Hon bah: 1,2,3 Heeeej!
Svarar jag liksom hej och alla fnissar, för det e typ bara jag som säger det.

Sen hon bah: 1,2,3 Tjeena!
Svarar jag "Tjaa!" (mer fniss.)


A, men sen var det franska. Kände mig fett duktigt, (NEJ, jag är bara ett proffs ;DDD, näj skoja ba! LUGN!!!!)
Sen var det då SO med KATARZYYYYNA. Yeah! Bra att lära sig om relion om man funderar på att bli buddist (och jag som inte ens kan stava det -.-)
SEDAN var det matte. JAG hade liksom gjort läxa 2, fast med massa bekymmer.
Fick sitta i eeevigheter för att fatta. www.trög.se
Sen så hade Andreees bråttom så han fick typ damp på alla och ropade ursint:
UT NU! Du också Assane! UT, ALLIHOPA!
Man bah: CHILLA LITE VA!!

A, och sen var det bild och vi håller på med typ .... Äh, jag minns inte vad det hette....
Sen, sen, och SEDAN åkte vi hem
ochnuskajagslutaskrivaförattjaghållerpåattskrivaförlååångt!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: