Ruisa

2011-09-25
09:31:42

You give me fever

Oj, glömde blogga igår. Sorry for that ;)
Anyway, mangakursen var jättekul, fast... våran lärare hade verkligen sin egen stil.
Man kan säga att man såg verkligen att hon skulle till mangakursen. xD

Nej, men hon var cool. Jag gillar folk som inte bryr sig om vad andra tycker om dem.
Jag "diggar" det :DDD

A, men på kursen så var det typ flickor och pojkar i samma ålder som jag. (12-15 år)
Förutom en som såg ut 18.
Och så fick jag lära mig lite mer ansikten.
Förra lektionen var jag inte där, och då fick man göra en egen karaktär.

Jag tog min OC. (Min egen)
Såklart roliga Samy Satama. Han har hängt med ett tag, nu.
Jag ändrade på hans utseende, så nu ser han mer chibi ut.
Jag har ett helt papper med honom på.
Och sen tog jag med min älskade blinde Adrian från min gamla serie.
Jag tänkte att de kunde vara kompisar och lära känna varandra längre.



Ni ser väl gaaanska bra, eller?




Ledsen, pappret var en A3 så jag var tvungen att vika den
för att den skulle få plats i bildmappen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: