Ruisa

2012-04-29
09:29:48

Alla är vi snattare ^^

Ja... eftersom jag inte har nåt bättre att göra så...
snodd av hanna, haha xD


Lovar du att vara ärlig? Oh YEAH ÒuÓ

Du heter: Ta reda på det själv!

Smeknamn: ******, ******, *****, **, *****, ***, ****, ***, *****, ***, ****, ****, ***, ****** ,Ruisa ^^ fina, eller hur? :3 
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Angels Cry - The Red Jumpsuits Apparatus

Beroende av: Japan, anime, manga ^u^

Vad tror folk om dig?: Konstig, eh.. venne.. O.o 

Stämmer det?: typ

Vad får du oftast komplimanger för?: My clothes! ÒuÓ , mina ögon och mina ögonbryn (?) 

Vad säger du för att imponera på någon?: what are ya sellin'? Ouo No? what are ya buyin'? Ouo


Hur imponerar man på dig?: Svart håååår :DDDD Black haired scene guys are the best ^^
Kul om man gjorde sina egna låtar :3 Var inte bra på allt, det är bara irriterande è.é 

Brukar du skratta för dig själv?: jepp!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Någon som vill följa med till grönan på måndag?" 

Var bor du?: 2 ställen, biatch!

Trivs du där?: sisodär :)

Äger du några converse: jepp ^^ 

Sprit, cider, vin eller öl: Cider är gott, utan alcohol såklart. I'mma minor!

Brukar du bli för full: ...på sockerdricka? mm ;)

Vad har du för mobil operatör: vet inte, minns inte, bryr mig inte

Är du allergisk mot något: Vet inte. Typ? 

Har du haft sex idag: har DU haft sex idag? (Jag vakna nyss, liksom!)

Hur svarar du i mobilen: AAA, det är ****** ********

Vem ringde du senast?: vet inte! Tvinga mig inte att gå till mitt rum och kolla!

Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Hejdå..?

Antal timmar sömn i natt: 7 le timmar

Sov du ensam: japp

Brukar du komma i tid: Kommer nästan aldrig sent till något ^u^

När mår du bra: vet inte :/

När blev du fotad senast: Typ sådär för 2 dagar sen

Hur känner du dig nu: Lite omskakad och deppig från nattens dröm :/
Vad tycker du om fötter: Vafan är du för psyko? frågar om fötter, bara sådär!?

Vad saknar du: Min katt Jansson, och våran blinda kanin Svart-Öra. Han är i himlen nu, där det
är fullt med maskrosor som han får äta :) 

Hade du en bra kväll igår: jäpp ^^ Happy ;D

Favorit dryck på morgonen: Milko!

Rakar du benen: japp, men lite onödigt att göra det under vintern 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 12 ^^

Är du blyg?: Galet blyg oftast, annars släpper jag loss om jag får tillfälle :D och inte tillfälle... O__O

Sysslar du med någon idrott: kampsport, baby! ÒuÓ Brunt bälte i karate, nästa steg är svart ^^

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det hände för mig liksom, haha xD

Är du nöjd med ditt liv: Ibland, ibland absolut inte! Men jag är lyckligt lottad om ni förstår vad jag menar :)

Är du bortskämd: Ibland ^^ Man behöver skämmas bort lite då och då, haha xD  

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hard one...
Vad längtar du till?: BADA!!!! Inte bli brun, dock, vilket kommer att bli lite knepigt... :/

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Hoppas det :) Har svårt att se sånt och upptäcka det själv ibland.

Hur gammal är du: 13, fyller 14 i augusti 27

Tycker du om någon just nu: mm, flera st ^^ Har svårt att avgöra vem jag gillar mest ^^

Du samlar på: Nemi-tidningar, fast jag suger på att samla saker. ...Pengar, kanske?

Gröna eller röda äppeln: Båda funkar ^^ Grön om de är lagom söta och inte så jäkla sura,
och röda om de är tillräckligt knapriga. Jag vet, jag är väldigt pedantisk av mig :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: malin, annars brukar jag inte ringa någon alls.

Vilken tid gick du upp idag: 08 nåt

När grät du senast: Ja sa ju! för nån halvtimme sen

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, inte alls. Men ibland kanske jag tänker HÖGT om mina åsikter e.e 

När går du upp ur sängen en helgmorgon: helst vid 11-12

Har du piercing: Öronen, 3 st och ett igenväxt uppe i örat. Det blev dåligt. (gör inte piercingar själv, gott folk!!)

Vill du gifta dig: mm ^^

Vill du ha barn: Njae.. adoptivbarn. sen... Gills fadderbarn? I afrika? thailand?

Är du bra på att laga mat: Ibland har jag mina stunder, men köttfärssåsen som jag
gör blir vidriga! Iallafall med de fel ingridienserna

Hur vig är du: kan snart gå ner i spagat, men inte så jäkla vig annars. Men jag har mina bra dagar ^^ 

Vad dricker du helst när du är törstig: Det blir ju vatten, för det smakar så jäääävla gott
när man har tränat ^^ annars mjölk ♥

Tror du på ett liv efter döden: Jag vägrar svara på denna fråga!

Tycker du om sushi: Borde göra det för att jag gillar japan, men ska fortsätta kämpa ÒuÓ 

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och choklad, haha xD Men det är inte alltid. Brukar inte äta något :D Om det är en bra film asså ^^ annars flingor

Bor dina föräldrar tillsammans: nix

Vilken ögonfärg har du: blå? det skiftar

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja



Jaha..? Vad det den sista frågan? Jahapp


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: