Ruisa

2012-04-11
23:21:31

It's no matter who you like...

Love is all that matters

Jag läser just nu Loveless ♥
Åh, gud vad jag älskar den mangan! ÓuÒ
Det är verkligen äkta kärlek i den >3< Aj jöst löv itt!
Fullt av kille+kille (yaoi som jag beskrev i det förrförra inlägget)
Och karaktärerna är så vaaaaackraaa!!!! F*cking unbelivable :3
Soubi och Ritsuka (båda är killar, Soubi är 20 år och Ritsuka är 14)
Man skulle kunna säga att det är liiite hentai i också O______O
(Hentai=Pervers)
För att, Soubi räknas som vuxen, eller byxmynding, för att han har tappat sina öron,
vilket betyder att han har gjort det (wow, jag är superdiskret här O__O)
och ritsuka har inte tappat sina öron, vilket betyder att han inte har gjort det
och är inte byxmyndig (eller räknas som vuxen för den delen :/)
SLUTA!! DET ÄR INGET FEL MED DET Ò^Ó







Åh, de älskar verkligen varandra ^//3//^
"Do you want to create memories with me?"
 VÅGA INTE MISSTOLKA!
Jag ska förklara..:
Ni förstår, Ritsuka var med om en traumatiskt upplevelse vilket
gjorde att han förlorade  minnet från 2 år.
Då är han rädd att glömma igen, så han tar foton (VANLIGA FOTON!!)
med sin kamera så att "han inte glömmer".


Jag slänger in älsklingsmusik också ^3^
Hör inte till mangan ;D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: