Ruisa

2012-04-18
16:30:16

Saker ni kanske inte visste om mig

* Jag känner mig som en tuffing när jag sväljer
kärnor från vindruvor ÒuÓ
*Jag haaaaatar knivar! (traumatiska minnen)
*Jag älskar att sjunga/skrika när jag är ensam hemma
*Jag har VÄRLDENS SÄMSTA MINNE OCH LOKALSINNE NÅGONSIIIIIIN!!!
*Jag visste inte vad som hade hänt med twintower, vem hitler var -.- förrän
två år sen... Jag är snart 14...
*Jag har totalt 15 djur ^^
*Jag har inte så bra hand med barn, och håller på att slå ihjäl mig
själv när de gråter på bussar/tunnelbanor
*Jag är superparanoid
*Jag blir lätt svartsjuk/avundsjuk ^^''
*Jag blir en riktig bitch när jag är lärare (I GOT THA POWAH! ÒuÓ)
*Jag är inte bra på någon sport alls förutom kampsport,
så jag liksom... suger... O_____________O
*Jag har ett födelsemärke på höger kind som jag älskar av
någon anledning ^^
*Jag blir inspirerad av filmer. Såg för inte så länge sen catwoman och helt
plötsligt var jag i sofforna och hoppade O___O XD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: