Ruisa

2012-04-07
22:13:25

VARFÖR FÖDDES JAG INTE I JAPAN?!

Hej på er, era små... era smååå eh.. neko-girls and boys ^^
(neko=katt)
Idag har jag varit i kyrkan och firat påskafton ^^
NEJ JAG INTE KATOLSK ELLER POLSK!
Men min svärmor är... -_____-
Och sen hade vi några över :3
Det blev faktiskt trevligt, lugnt och skönt liksom :D


VARFÖR ÄR JAG FÖDD HÄR I SVERIGE???!!!!
Varför blev jag aldrig en japan... Q.Q
BUDDHA DAMN IT!
Jag hör så mysiga låtar nu för tiden, men de är på japanska.
Jag tänker liksom: "Amen den här kan jag väl sjunga på skolavslutningen 0w0
Jag behöver ju bara översätta den till engelska på något omöjligt sätt
så att folk inte kommer tycka att jag är knäpp eller något. *fniss*
"

Men.. jag tror jag håller mig borta från den iden O___O


Well, let's go on with life and death ^^
Den här tjejen har en sådan härlig röst.
Snälla, ge den en chans och lyssna.
Blunda helst för bästa effekt :3




Och den här är jättefin den här också.
Så ljus ch fridfull och glad =w=
Den här tänkte jag liksom: Men den vill jag verkligen sjunga! Alla kommer bara tycka att jag är bingo i baren och undvika mig för att de tror att det smittar, men det kaaaanske inte händer ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: