Ruisa

2012-04-22
16:06:48

Yoooh >o<

Så, igår var malin och hanna över :D
(host, som sagt xD)
Vi kollade på Dreamcatcher ;D Hanna kom vid typ slutet
av filmen, haha xD
Men vi hade köpt godis och hanna hade bakat ^3^
Hehe, sen kollade vi på Barnhemmet, som jag då har sett 3
gånger, men aldrig tröttnar på ;D
Och... malin och hanna var typ skiiiitskraja, haha!!!
Så att bara för att lugna ner oss, kollade vi på 
Shaun The Sheep >D< yiieeeaaah!!
Bästa :D
Sen var malin tvungen att gå (e.e) så vi följde med
henne till vägen.
Hon sa att det inte behövdes, men jag tror att hon var glad att
vi gjorde det ;D ...och vi också... O________O''
hahaha xD

Och hanna sov över ^u^
Vi såg på NCIS hihi ^^
Och gjorde den här utmaningen: Chubby Bunny haha xD
Hanna fick i 6 marsmallows, jag 8 \(^.^)/
I'm da mastah!

Och nu på morgonen så åt vi varsin sked med kanel...







...
...Baaaad idea...

Åh, fyfan, visste inte att kanel var så starkt xDD It was hoooorrible!! >^<
Och vi gjorde en "peanutbutter-jellytime"-macka :D
Ganska gott, liksom :D
Och nu snart kommer mamma och peter... hoppas jag O___O
Dom kommer ju inte O.o


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: