Ruisa

2012-08-01
18:40:29

because I can? :S
Tillbaks :DDD Och jag köpte ett par byxor, en kjol och ett linne fråååååååån HM xDD Men herregud låt mig shoppa där om jag vill! Divided har exakt de kläderna jag gillar, och typ ingen annan affär Ò.Ó
 
 
Lägger upp några teckningaaaaar UoU
Min första manga :'D "The secret" med Turou (vampyrkillen som sitter där) och Binayo :3 Det var då twiligt hade kommit ut och jag dessutom såg en vampyr-manga, så jag blev en aning inspirerad. Och den mangan hade nästan samma storyline som twiligt och vampyrmangan tillsammans xDD nääästan xD Det var några ändringar xD Så med den mangan kom jag... 7 sidor xDDD Det är en förnyad version av vad som skapades 2009-2010 :)
 Death Kid Orange från min "manga" Death Kidz. Han har oftast en ihoppsydd munn med en glipa för att prata, men drar han av den, släpps hans hunger ut och han kan fortsätta att döda och äta tusentals offer utan att känna sig tillräckligt mätt. Han är alltid hungrig, men den ihopsydda munnen har en effekt och får hans hunger att dämpas, så att han inte blir galen... som här xDDD Bilden har jag döpt till "I'M STILL HUNGRY!!"
Och hörni: Han är en demon, inte en kannibal ^^ Good to know :]
Såhär gick det ungefär till när mitt hår blev grönt xD
Tog med Sebby-kun från min serie "The One For Me" (JA, jag har en del mangas :S) för att jag representerar Ada, huvudpersonen i serien. Serien är inte självbiografisk, utan bara helt påhittad. Det var egentligen från början en skriftlig uppgift i engelskan xD
BABY DOLL FRÅN SUCKER PUNCH!!!! JAG ÄLSKAR DEN FILMEN!!! :DDDDDDD
 
 
 
...... :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: