Ruisa

2012-08-10
12:21:14

Japan for the win!!! >3<
 
Gakupo är min favoritanime figur >D< Han är underbar och han har långt, svallande lila hår >D<
Och jag älskar hans röst ^^
(lite info om "gruppen" han är med i. Den heter Vocaloid och rösterna är egentligen ljud från datorn som japanerna har lyckas få låta som röster. Asså, era smarta jävlar!! xD)
 
Kamijo försöker komma in i Sexy Prince-mode xDD Han är från mitt japanska favoritband Versailles och han är min favorit av alla band ^^
P.S. Alla i bandet är killar, inklusive Hizaki ("tjejen med långt blont hår och skoluniformen) De här kläderna har de bara i en film de har spelat in ^^ Från vänster till höger: Yuki trummis som spelar skolpojke, Hizaki förste gitarrman som spelar skolflicka, Kamijo vokalist som spelar Yakuza gangster xDD, Teru andra gitarrman som spelar brevpojken, Masashi bassisten som spelar typ gangster han också xD Troligen ska också träna kendo i filmen.
 
 
 
 
 
 
 
Här är Gakupo och Gumi. Aniimo betyder storebror, men de är inte det egentligen. I varje låt spelar alla medlemmar olika roller. Man kan egentligen para ihop dem hur som helst.
Men här får ni höra hur datorgjorda röster låter ;) En stoooooooor hit i japan :3 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: