Ruisa

2012-08-09
23:16:06

Lazerdome med Karate-Philip ^^
Jag var för första gången på Lazerdome idag. Hade ne aning om vad det var, men var osäker på om jag skulle lita på mitt guldfiskminne xDD Men det var det jag misstänkte ;)
Jag var så jäkla skakig under första omgången. Haha, Philips användarnamn var Emo och mitt var Punkare1
(...pinsamt att säga åt tjejen i kassan att skriva Punkare1 xD)
 
Men jag tappade ju allt, armbandet, bältet, skon xD Och så blir man skjuten samtidigt xD
Man skapade ju kontakter med sitt lag, haha xD
 
 
Så kommer man ut, svettig, sminket hade runnit och mitt hår såg trassligt ut, och jag såg luugnt ut som en prostituerad, haha xD
Drack läsk innnan vi körde några gånger till. Det var verkligen askul ^^ Vill göra om det :3
 
Liiiivrädd xS Och det andra laget ska alltid innehålla idioter och EN snäll tjej. Nja, nåd visade hon ju inte, men
vi skrattade båda två ändå ^^
 
 
Kom trea en gång ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: