Ruisa

2012-08-08
16:49:04

My apologizes :/
Hann ine berätta att jag och padre åkte till norrtälje. Vi åkte till ett pensionat i Östegrund i 3 dagar, och det visste varken läsare eller kompisar ^^''
Men nu är jag iallafall hemma och ska troligen träffa Philip från karaten imorgon :3 Och sen träffa några kompisar på fredag ^^
 
Men det var jättemysigt, även om det inte alltid var fint väder. Påminde om en kompination av Gotland och Dalarö :'D
Och sen fick jag träffa pappas kusiner och hans moster och morbror ^^ Och sen fick jag träffa min syssling för första gången :D Jag trodde att det skulle vara tråkigt och jobbigt, med tanke på att jag inte har världens bästa och oskyldiga släkt, men de här människorna var så härliga och jag vill verkligen träffa sysslingen igen ^^
 
 
Nämen, nu ska jag titta lite på Peeeeewdie :3 Slutade titta på honom ett tag, sen ville jag se igen och now i'm stuuuck xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: