Ruisa

2012-12-26
03:24:30

Teck-teckning-ningar-ar :D
Både traditionellt och digitalt ^^
 
Dark Mistress och hennes medhjälpare Dark Rookie
Den här bilden är en re-draw på en gammal favorit för att
jag ska se hur jag har utvecklats ^^
Orginalet ritade jag för ett halvår sen :3
En kompis sa att Dark Mistress'es mask såg ut som ett par trosor på huvudet.... è.é Jag har elaka vänner, men de är iallafall ärliga. *suck* Så jag fixade det så hon fick en heltäckande
mask över fajset ^^
Och jag vet att Dark Rookie's kläder kan få henne att se ut som om hon var med
i Assasins Creed xDDD Jag exprimenterar fortfarande ;) Men luvan ska hon ha kvar ^^
 
 
MEN ÄR DET BARA JAG SOM SER FÖRBÄTTRING? :DDD
Jag slänger in de andra två som är ritade traditionellt ^^
Vill inte sluta helt med sånt, för trots allt: Att rita med vanlig penna på vanligt papper är en otrolig och bekväm känsla :3
Och det är svårt att bli proffs på något om man inte kan grunderna
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: