Ruisa

2012-02-22
15:47:45

Jag har gjort det igen, eller hur?

Nu hände det igen
Jag sårade dig
Och du sårade mig
Är vi lika?


Jag sa ju att jag var en dålig kompis
Och hur ska jag kunna gottgöra dig här?
Jag vet inte
Jag är en fegis
Men det känns som om jag får ut det jag vill säga här
Det som jag inte kan säga annars
Då skulle bara du och andra skratta
För det är ju så larvigt
Om du bara hade låtit mig säga förlåt
Innan du puttade bort mig
Fast varför skulle det spela någon roll?
Jag är ju ändå hemsk på att tala, på att säga de rätta sakerna
Jag är inte bra på det
Dessutom är jag rädd för hur du reagerar
Jag har alltid varit rädd för det

Jag vill verkligen inte vara taskig
Jag har aldrig velat eller försökt
Ändå får jag höra de där orden
De orden som gör så ont...


Seriöst, jag ville inte såra dig
Och du tycker säkert att jag överreagerar
när jag skriver det här
Men det var inte bara för "den där" händelsen
Det är alla gånger jag har sårat dig


Och jag hoppas du förstår
Att jag verkligen älskar dig som min bästa kompis ♥


Kommentar:
#1: malin

<3

2012-02-22 @ 19:16:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: