Ruisa

2012-02-15
20:17:51

Yäy!!!

Sååå! Idag var jag i Romme med tuuuusen andra, haha xD
jag sov över hos malin, så ag kunde inte blogga igår.
Men jag sov över där för att hennes mamma kunde skjutsa oss till
skolan så tidigt. (vi skulle vara där kl. halv 7 typ)
Men det var mysigt och osv...

Och på bussen var det kalibalik som väntat.
Alla skrek men jag och malin lyckades hyfsat hålla pokerfacet på.
Och när vi kom fram åkte vi ju såklart skidor haha xDD

Det var kul, vi åkte nästan alla tror jag.
Inte så mycket att berätta, även om mycket har hänt.
Men det är ju om samma samtalsämne så..


Och stackars Assane som inte kunde åka skidor, och enligt honom
så lämnade vi honom. STACKARN Q.Q
Meeeeen, allt lste sig och sådär.
Höll mig mest med Malin, Fredrik och Melvin, sen hoppade Jacob och Elliott med
men Elliott kom och gick hela tiden så man: jaha?
Det var trävligt, trävligt <3333



I'm ready, sensei... Haha, jag två dar innan vi åkte. xD



Påväg till skolan tiiidigt på morgonen. Vackert, men det är den enda bilden...

Och här är vi på bussen och jag fick malins fingrar som bakrund, haha xDDDDD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: