Ruisa

2012-01-21
12:28:07

Bäst med Malin Mage Makan Patte Patricia

Älskar att våran lilla kompisgrupp har så många namn xD

A, kunde inte blogga igår. Alla satt ivägen för datorn.
Men jag följde med Malin till hennes tennis igår.
Det va kuuul. Vi kom lite tidigt, så vi
lade våra stora jackor över oss och typ fånade oss, hihi!
Och min älskade tumme, lukas, kämpade till sista slaget i tummkriget.
Jag förlorar alltid...

Och hans bästa kompis, andra tummen som är namnlös
tog livet av sig. ;^;
Och så filmade jag Malin medans hon spelade tennis.
Hon säger att det går dålig när jag är där. Jag ska se till att det inte händer igen xDD
Men sen så gick vi till busshållplatsen och såg två bussar jaga varandra.
jisses *** Det var kuuul.
Hehe, vadå konstiga?
Och sen åkte vi hem till henne och titta lite på tv. Båda var trötta,
även om bara en person hade tränat, haha ^^
Till middag blev det kycklingtacos, och sen åkte jag hem.



Marly Malin and Me xDD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: