Ruisa

2012-01-13
13:49:29

Bilduppdatering

Troligtvis kommer papi hem ikväll.
Så, jag har ritat lite. Var på det humöret ;D
Nu är det bara bilder på Adrian (Svarthårig) och Samy (Vithårig) som jag
har ritat. De är som Ying-Yang ty. Älskar mina pojkar.
Förhoppningsvis får jag det där suget att starta serien igen.
Och så har jag ritat lite frisyrer för de som vill låna :D


Adrian och Samy i hundform


Samy och Adrian i kvinnoform. Samy var väldigt enkel att rita i kvinnoform
med tanke på att han är ganska feminim. Däremot var Adrian.. DET VAR BARA FEL!
Han ser ut som en kvinna på 2,10 m :PPP
Att sätta ögonfransar på honom var bara... fel...


Samy och en vattenälva från landet Liir


Och Samy i kattpojke-form. Även om han mer är en liten valp.
Och jag vet, det är lite missbildning i midjan, men jag hade redan tuschat så...



OCH så frisyrerna var det. 9 st
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: