Ruisa

2012-01-08
11:58:31

Den svåraste delen

Vänd dig om, om du kunde ge mig ett glas med vatten,
för att mina läppar är torra och bleka
Ring min moster Marie
Hjälp henne ta reda på mina saker
och begrava mig och veta mina favoritfärger,
mina systrar och mina bröder
Men fortfarande, kommer jag inte att kyssa dig
För den svåraste delen med det här
är at lämna dig
Vänd dig om, för jag är hemsk bara att se
Mitt hår har lämnat min kropp
Allt mitt kval
Jag vet att jag aldrig kommer att gifta mig
Du, jag är bara seg från kemoterapin
Och räknar ner mina dagar som är kvar
Det är inte ett liv
Och jag hoppas bara att du förstår
Att om du säger farväl idag
Så skulle jag be dig att tala sanning
För att den svåraste delen med det här
är att lämna dig




My Chemical Romance - Cancer


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: