Ruisa

2012-01-08
11:45:42

Det bästa

Hade så kul med tjejerna igår.
Men jag sööög verkligen på att bowla... -.-
Medans Malin och Wilma typ fick strajkar varje gång ;?

OCH JAG FICK TRE STORA DAIMMARABOSAR AV MALIN!! :DDDD
Happy Girl, happy girl...

A, men vi börjar om från början.
Så jag fick stjuts av mamma till Ekerö Centrum, sen fick jag ta
bussen därifrån.
Malin messade att hon var inne i huset och väntade på mig.
Men vi fick inte gå in för Ewa. Hon behövde jobba.
Så vi gick ner till mcdonalds ochköpte varsin glass och satt där och flumma.
Då kom först Wilma som var gaaaanska så suktad när vi åt våran glass,
men hon är vegetarian (?) FAN! Det är inga djur i en glass!
Och sen kom Antonis och Hannis och typ köte varsin happy meal (;D)


Ah, men vi åkte till bowlinghallen och ja. Vänta på vår tur.
Sen körde vi och jag råkade skjuta istälet för Wilma :S
Klumsigt Klumsigt...
Sen är mina fingrar så feta att jag bara kunde ha 8:or och det var det väääldigt få om.


Men jag hade jättekul. Och i slutändan mådde stackars Hanna dåligt :'(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: