Ruisa

2012-01-27
16:15:37

Jag ritar när jag har tråkigt

Det är lite rockigt som är isnpirationen nu för tiden, och lite goth :D
I love Goth <333

Och så gjorde jag tvilligarna Rin och Len Kagamine :]


Kallar den här "Adrian Kuro - Rockstar"
Adrian fick stylingen ur min engelska-historia.
(Det var en uppgift i skolan)
Haha, blev så stolt över min lilla historia :DD



Kallar den här "Goth Girl SpiderWeb"
Och den här... den här har ingen isnpiration.
Skissen gjorde jag i skolan, på franskan, med tanke på att man inte får kladda i boken.
Färgerna och tuschningen blev väl insprerad av japanskt rock-lolita.



Kallar den här "Len and Rin Kagamine - Brother and Sister"
I'm.. GAAH! Jag är så van vid att skriva på engelska ;P
Så den här valde jag att göra för att typ alla på DeviantArt
älskar Vocaloid och sånt, så jag har börjat rita dem nu för tiden :) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: