Ruisa

2012-01-24
23:04:32

Ni tsu ga nagaku natte iru, ne?

(Dagen har varit lång, eller hur?)


Ja, man pustar lite när man äntligen sitter i soffan med datorn i knäet.
Men då skulle man göra SO-läxan som är tills på fredag.
Jag har skrivit klart den nu. YÄY!!
Och jag antar att ni vill höra mer om läxor? Nej? Okidokioo xDD
Who is killing me?

Men som vanligt var det karate idag.
Jag var trött och hade träningsvärk. (JAG VET, jag stretchar inte som jag ska)
Så idag kändes svettigt, och det rann som en flod om mig.


Men när man får en varm dusch, känner jag mig fräsch och redo att möta... sängen...
(och Nemi)

Och kopierar-knappen är inte på min sida just nu så jag kan inte lägga
upp en låt som förlåt att jag aldrig lägger upp bilder
på annat än mina teckningar.


Kommentar:

O K I D O K I* I AM KILLING YOU! Inge himla okidokioo?! Är det ens ett ord? Exakt! Haha utbrott! :D <3

2012-01-26 @ 20:09:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: