Ruisa

2012-01-15
22:16:54

Pust

Så, jag kom hem från karaten för en stund sen.
HerreJ*******va de kör!
ARE JO TRAJIN TO KILL ME?!?!
No, a'm jöst kidding ^^


Men det var HÅRT!
Sensei: nu ska vi stå i plankan i 43 min, vad säger ni? *smileyface*
Blööh, men det gör sin del för min kropp, tehe ;P
Och jag och Alexandra har ett nyupptäkt intresse med varandra:
VI BÅDA ELSKER JÄPAN! YÄY!!
Nippon-fanzu!
Och hon har en del med samuraj-books hos henne.
Jag fick låna en, sa hon :DD
I'm a Happy Gurl <333


Och dessutom, vi håller på att planera sommarresan (la familla)
och det blir kanske Sicilien O.O
I've never been in Sici!!
Men jag hoppas det blir av :D Annars hade vi planer för Italien, Polen, Frankrike, Grekland
eller bara nått fint ställe here in Swerdige



Amy Lee, min trogne härskarinna!
*bugar*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: