Ruisa

2012-01-21
15:12:03

Värsta dan år 2012

Så den här dan blev ju ganska misslyckad.
Först på morgonen så blev jag väldigt sur på mamma och peter,
av olika och alla anledningar.
Så jag tog en promenad och surade.

Sen åkte de till Kungens Kurva nåt...
Och jag ville göra nåt snällt för att jag hade betett mig så illa,
så jag damsög. Vid kaminen. Och den börjar brinna.

FATTA VILKEN **** PANIK JAG FICK!!!
Det första jag gjorde var att typ skrika på Ozzy (hunden)
att han skulle ut. Sen öppnade jag glasdörrarna så att
röken kunde komma ut. Brandlarmet går på. 
Vad har jag glömt? FÅGLARNA!
De är i samma rum!!
Så jag får panik och springer för att flytta deras
bur till garaget så att
de inte fryser ihjäl och inte andas in röken eller
får panik av det SKIThöga pipandet.


Mamma hade glömt mobilen, och Peter hade mobilen på lägsta volym. STUPID!
Så där stod jag. Och Skrek. Och Grät.
Sprang över till grannarna så de kom och hjälpte mig.


DAGENS HJÄLTAR: Grannarna xDD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: