Ruisa

2012-07-11
12:28:33

Don't Mess With Mama Bear
Jag beeeeeeeer om ursääääääääkt :S
Jag är en hemsk människa jag vet -.-
 
anyway :3 Jag har för det mesta hängt med Robin den här veckan och förra. Och igår hämtade vi förresten datooooooreeeeeeernaaaaaaaaa xO Idag (hoppas vi) ska skärmarna komma och jag kan spela the siii-hiiiims!!!
Igår och i förrigår fick jag också träffa Ina, Robins och Pontus kompis. Och OJ, vad hon är lik mig! Både utseendemässigt och personlighet... Och hon är en konstmänniska ;)
Medans killarna sov i soffan pratade hon och jag om typ allting, från barndom till intressen etc.
 
 
Men nu idag ska jag möta Malin♥ vid stan och vi ska shoopppaaaaaa! Äntligen! det var evigheter sen vi träffades, och evigheter sen jag shoppa xD
siktar in mig på fler t-shirtar xD, men så måste jag köpa lite annat också.
 
 
SNART ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!!!!! :DDDDD Jag fyller fjorton 27 augusti, haha 5 dagar efter att skolan har börjat och då är vi och övernattar på kärsön (hur det nu stavas xD)
 
 
 
 
Haha, vad fan är det här? xD Det här, mina vänner, är japansk reklam i ett nötskal xDD Tycker att det
är upersöt xDDD kolla deras minner haha typ ">.<" haha xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: