Ruisa

2012-07-31
00:39:36

Polen - Gdynia och Ustka
Jag gillar kinder :]
Påväg till hamnen, Gdynia
Och det är låååååååångt att gå...
Pappa och Ewa :3
Gryyyyymt smarrig milkshake X3
Le tandkräm-färgad moi XD (blev den färgen av poolen :S)
Inne på Starbucks för första gången :O I Gdynia ^^
Roomservice för första gången :O Orkade inte gå ner och äta frukost haha xD
I USTKAAA :DDD Jättefint ställe :3
Ustka var så jäkla fint på natten :'3
Världens godaste glass >D< I Ustka
Haha, pappa ville ha en xDD
Det var jäääättefint på natten :'3
Helt galen maskin xD Man skulle styra med en sån där spak och klippa av trådarna där priser hängde. Det galna var att man kunde få en kamera, hörlurar, mobil etc... This is too much 2012 Q.Q Don't like it...
Disco-sjörövar-skeppet xDD Det var helt livligt där xDD
 
 
Och de var tagna med kameran, nu kommer de som var tagna med iphonen
EN HEEEL KINDERHYLLA :OOOO På båten påväg till Polen
Det var verkligen underbart när de tände nattlyktorna sådär. Det var tusentals på himlen :'D
Ja! Jag äter en våffla med bara grädde xDDDD I Ustka
Trots den varma och starka solen, the pale little girl stayed in the shadows xD
Mm, det är nog den bästa bilden tagen på mig hitills... U.U xDDD
Mini-me xDDD Jag ser pytteliten ut jämfört med soffan xD I Gdynia
Och världens höjdpunkt! En indiandans som var så vacker QuQ I Ustka ^^
 
 
Och det var den sista bilden, sorry att det blev mycket att titta på xD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: