Ruisa

2012-06-13
16:39:20

>D<

Nuuuu är det slut :]
ingen skola på typ 2 månader ^^
Lärarna delade ut diplom och sånt. Jag fick ett diplom och
ett presentkort (150 kr xD) på akademibohandeln xDDD för min
engelska..?
Men aja, efter så skulle jag, Sanna och Rebecca hem till
Sofia och japp.. Chillaxa ;D xD
Vi åt vattenmeloner och donuts och kakor i denna ljuva sol =u=
Livet, vetni ^^

Sen gick vi in och fick höra Sofia spela på pianot
och OJ hon kan spela! :O Hon hade visst kört ganska många år...


Men nu är jag hemma och lyssnar på LegendOfZelda-soundtracks :3


OCH OCH OCH!! Mer bilderrrrrr éωè

En förfrågan från en tjej på DA :3 Hennes karaktär Mara ^^

En av mina nyaste karaktärer till Black Moon - Tiida från jordalverna ^^

Och min drottning av jordalverna, Nyng - Black Moon ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: