Ruisa

2012-03-06
07:56:49

Hehe...

Inget bloggande igår, sorry for that, guys -.-
Och ingen färgning... Men jag ska försöka göra det efter skolan.
OCH! VERSAILLES HAR GJORT EN NY LÅT!
Och Kamijo är snyggare än någonsin.
Det stämmer nog att en man blir snyggare när de når 30-årsåldern ;D
Kan inte fatta att han är 34 år! LIKSOM! Ser ju skitbra ut O3O
Jag trodde att han iallafall var 20 någonting. Så fel man hade... :S xD
Och idag är jag schoolhost i skolan. Det verkar inte ALLS kul.
Man bara går runt och städar och sånt. Fast jag ska inte säga nåt,
har ju aldrig varit schoolhost, haha ^^


YÄY! Här är den nya låten :DDDD Väldigt klar och tydlig :)
Och Kamijo (vocalisten) har de efterlängtade lockarna
som han slutade använda efter 2007 >3<


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: