Ruisa

2012-03-28
21:57:11

Suger att vara rastlös -.-

...Men det ger samtidigt mycket tid att
komma någonvart :D
Jag har, på de här 3 dagarna,
gjort 3 och ½ sidor på min lilla manga ^3^
Och det är en heeelvetes mycket sidor för mig. Faktiskt rekord!
Vanligtvis gör jag en sida i veckan, kanske t o m missar en vecka.
Men nu har jag inget annat för mig,
och ideerna är färska så varför inte?

Jag funderar på att ladda upp hela serien när jag är klar med den.
För... Ni kanske inte har sett de andra sidorna som jag har lagt upp,
och bloggen cpar sig bara om man går tillbaka.

Jag hade också tänkt på att skriva vidare på min fantasyberättelse.
Gjorde det idag, men... Hann bara en rad O___O
LAT TJEJ!!!

P.S. Kommer inte till skolan imorgon heller :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: