Ruisa

2012-03-21
16:46:51

We are the nobodies!

Tjaloong :DD
Har faktiskt varit en rolig dag idag i skolan.
Det var skitfint väder när vi var ute på lunchrast. Och varmt var det också.
Men jag är samt lite stressad just nu.
Har precis gjort klart några sysslor om man ska kalla det så här hemma, och klockan 7 ska jag äta middag med familjen för att fira Beatrice's 19-årsdag, sådär några hundra månader senare ;D
Samtidigt ska jag lyckas göra en uppgift för engelskan,
annars får jag ett rött streck (inte positivt) pga att jag hade missat den
 för att jag var sjuk.
ALLT HÄNDER NÄR JAG ÄR SJUK!
Ja, man kan ju knappast tro att Robert -engelskaläraren- är speciellt glad.
I början var han helt okej, men nu är han liksom..
En surgubbe... :/ Inte OK ;(


Så jag är smått stressad just nu.
Får göra uppgiften när jag kommer hem O^O
Men förresten:
Ladda ner ett spel som heter Rumble.
Haha, beroendeframkallande och roligt xD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: