Ruisa

2012-05-05
13:03:48

Fest hos Hanna. Nuuu~! Hanna kom igen nu!

Yoh! :o

Snart åker jag och Malin till Hanna ^^
Hon har en födelsedagsfest och ville att vi skulle komma
tillsammans med några andra :D
Jag har med mig en och annan skräckis ;D
Hoppas att det blir trevligt ^^ Hon står säkert just nu
och bakar dussins med cupcakes, haha xD
Och förbereder veggo-"buffén" hihi ^^


Men ja, jag sover över där, så jag kommer inte
att blogga mer för idag, om vi inte får tillgång
till en dator så att säga :)



Btw: Ann-So ville träffas!! :DD Fett glad jag är!
Det var evigheter sen vi träffades ^^
Vi har faktiskt bara träffas en gång förut, men då klickade
det till på en gång med våra gemensamma intressen.
Vi håller bara kontakten på fb och DeviantArt,
så jag tyckte att det var dags att vi möttes
igen ;D



Insanity
Adrian Kuro - min serie Black Moon


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: