Ruisa

2012-05-12
22:26:58

*gnyyyyyr!!*

Ah, just det! Ni kanske vill veta mer om tävlingen? :3
Den gick faktiskt bra för att vara min första tävling på några månader ^^
Känner mig gla' och stolt!

Men jag vann inte, BUT DON'T WORRY, PEOPLE!! Ò.Ó
I WILL WIN ANOTHER TIME!! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
!!!


nämen åååååkej...

*harkel*
Jag vann första ronden ^^ Det kändes som om hoppet
fanns där :D
Sen möter jag tjejen som senare ska vinna hela skiten
som vanligt och då vet ju alla hur det går till -.-
Men jag säger grattis till Claudia som går i samma karategrupp och
som tävlade tillsammans med mig ^^
CONGRATS!! O3O
(Festa hela natten, Claudia? éωè)

Men innan jag åkte ut så fick jag en flagga iallafall ^^
åtminstone en av tre ville att jag skulle vinna mot vinnaren ;D
FAN! I WANT A REMATCH!! hahahahaha xDD


bilder kommer typ imorgon :3




loligt XD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: