Ruisa

2012-05-31
23:31:15

Nyah! ^>.<^

Nyah! :3
Det är japanernas sätt att säga mjau xDD

Ville bara säga att jag inte har något att blogga om.
Och bara för det kom jag på något >D<

Jomen jag och Malin funderar på att gå på bio imorgon ^^
Sådär direkt efter skolan, vi slutar ju så tidigt :D
Sorry, padre, jag väljer malin xD

Och imorn är det geografiprov. Tror jag kommer att hantera det bra.
Pluggar just nu faktiskt :D Tittar inte ens på datorn när jag skriver UωU
*stolt flicka?*

Aja, släääänger in en liten nyahnyah låt och en bild jag ritade häromdan.
Det ligger myyyycket historia bakom den nu haha xDD


Så det här är bara en "what if..?"-bild xD
Det är mina karaktärer Adrian och Jaal från min serie Black Moon, en framtidsblick xDDD
Jaal är höggravid med deras andra barn, Adrian bär en underbar men
skittöntig t-shirt haha xD (the nightmare before christmas :'D)
Och så har vi en random dotter till paret.
Påminnelse: Adrian är faktiskt blind (men ett mirakelbarn) och Jaal
är en jordalv från Viida. Anledningen till att hon har dimmiga ögon är
för att hon har övertagit av sin mor positionen som drottning.
Då dör den fd drottningen och ögonen fungerar som ett sätt att
se ens sanna jag, samt glimtar från förr och framtid.

(Nu när jag tänker efter gillar jag och hatar jag den här bilden... O____O
Jag har lite fobi för gravida magar av något slag. Tycker det bara är mysko,
medans andra ser det som ett mirakel. Herrebuddha, det är ju värsta Sci-Fi!!
Men jag gillar den för att jag faktiskt lyckades rita något jag aldrig har prövat förut. Och
jag tycker att jag lyckas med detlajer mycket mer nu för tiden ^^)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: