Ruisa

2012-11-05
21:43:21

I'mma special biscuit
 
Sååååå... Jag tittar på "Here comes Honey Boo Boo" ooooch... Jag ångrar mig svårt men kan inte sluta titta T^T
Herregud, det enda jag gör är att gapa! Det går att se på youtube O______O Vafan jag blir så jävla arg när jag ser på det, och så har de skaffat en gris som de målar naglarna på QAQ
 Jag vill inte vara en sån som kritiserar, men... serien är beroendeframkallande och horribel :S
Jag kräks av det, men tittar ändå.. Vafan är det för FEL på mig???!!!
Väldigt speciell serie, vääääldigt speciell...
 
Så det här är Honey Boo Boo utan smink när hon är hemma och håller på
 
Och här är hon: Redo att ställa sig i skönhetstävlingen O__________O
 
Och där är hennes mamma dåra...
 
Och hela familjen
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: