Ruisa

2012-11-04
01:46:02

mmmmmma
 
KONICHIWAAAAA MINA-SAN! >D<
Är skiiiittrött (FÅR INTE VÄNDA PÅ DYNGET TVÅ DAGAR INNAN SKOLAN, DUMDUMDUUUM!!) kollar på Funny  People och vill så heeeemskt gärna rita på ritplattan, men är för trött. Hallå, inspirationen flödar och jag ska försöka sova? Not a good tiiime.
 
Ska se till att göra en video snart. Vet icke dock vad det ska vara om... Troligtvis blir det väl nån ramdom som jag bara rabblar upp det första jag tänker på utan att planera och slutar med att jag bara stammar... Men jag vill jättegärna göra en drawing-tutorial ^^
Men, nu när filmen äntligen är sluuuut, ska jag SOVA! OAO
 
Senaste teckningeeen! Haha, en kille på en sida frågade om jag verkligen hette Adrian xDDD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: