Ruisa

2012-10-28
09:51:15

Mina nötcrems-CUPCAKES :D
använde nutella, så mycket mjöl som kändes bra och 2 ägg ^^ Och sen in i ungen i en kvart :3 Det står på andra cupcakesrecept hur mycket grader det brukar vara ^^
 
Gah! Fiiiina! >D<
 
Vår terrier Ozzy var myyyycket nyfiken xD Var tvungen att fota när hans öron stod upp sådär ;P
 
Sen satte jag på nötcremen ^^ Fyfan, hade en sån där glasyrtup och det bara pressades ut fett från cremen. Blääh xDD Det blev lite jobbigare i slutet, då cremen blev seg och inte ville komma ut xP
Men det var väldigt kul ^^ Dock är jag då sjuk på bilden, så det är därför jag ser ut som skiiit xDDD
 
And voila! Complete med lite karamellströssel så att de fick lite roliga färger :3
Supergoda, dessutom :D Dock hemskt onyttigt xDDDD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: