Ruisa

2012-10-28
00:13:00

Tihihi!
Jag övar ju fortfarande på ritplattan ^^ Det är så jäkla svårt att rita tunna, raka linjer :P
Så jag försöker jobba på det, men än så länge är jag fast på tjocka och klumpiga linjer som jag döljer så gott jag kan xDD
 
Jag vet inte, ska väl vara någon sorts demon av nåt slag? xD Gick ganska snabbt att rita ^^
 
Mina två kattpojkar som är hopplöst förälskade i varandra =u= Den mörkhåriga heter Iruka och den ljushåriga heter Takahiro. De tillhör en gaymanga jag snart (hoppas jag) ska skapa ^^ Jag är både författare och illustratör i mina mangor och sammarbetar inte med någon... Det är kanske därför jag inte kommer igång.. xDD
 
Och det här är Knuckles the Echidna från Sonic ^^ Spelade Sonic väldigt ofta som barn, och nu vet jag äntligen vad han heter, och sökte upp lite bilder och hittade honom i mänslig form, DET ville jag också pröva! Som lite extra övning på plattan ^^
 
Alla de här bilderna ritade jag idag, och det tar faktiskt en stund att rita en bild ;)
 
 
Förresten så verkar det inte som om det blir mycket bloggande från mig, haha xD Jag ber om ursäkt för det. Var ett tag sen jag skrev om mina dagar ;) Har haft det lite kämpigt så har inte haft stor bloggarlust. Inte varit på bästa humöret heller, så ni skulle nog bli deprimerade om jag skrev när jag är arg X'D Men det ska jag inte göra :3
 
Jag har faktiskt varit sjuk hela veckan. Förlorade rösten totalt i onsdags haha! Fett irriterande! Min lådsaspappa sa jämt åt mig att vara tyst så att jag inte skulle få en infektion, mendans han sa så dumma saker så jag sprang runt i hela köket och letade efter papper och penna så att jag fick argumentera emot hahaha!
Trots att jag fortfarande mådde dåligt i fredags, och hade feber, ville jag veeerkligen följa med mamma till en VIP-tid i HM klockan 8 på morgonen. Tydligen var det 20% rea på ALLT! Så jag ville ju såklart med! Jag fick lite saker köpta ;)
Och idag har jag bakat CUPCAKES FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!! :DDDD (nästan) helt själv! Men recpetet hittade jag på lite random och litade på mina (annars hemska) instinkter ÒuÓ Gjorde Nutella-cupcakes! Ska visa bilder nästa inlägg ^^
 
 
Det blev ett långt, informativt inlägg men hoppas ni fann det intressant ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: