Ruisa

2012-09-09
08:36:27

AsienFestival ^_^
Idag ska jag till asienfestivalen i skeppsholmen ^_^
Ska ta med mig en kamera, så det kommer att fotas :D Det är fritt inträde om man har på sig en kimono eller japaninspirerade kläder, haha xD Tänkte dra med Philip dit, om han inte svarar eller kan vill jag ta med Nora :3
 
(vill liksom inte gå ensam, men det går)
 
Men hallå, har man inte lust att blogga så har man inte det.
 
 
GAAAH! Vad ska jag ha på mig?! O.O
 
Men senare idag är det karate, men inna jag åker till karaten, ville Claudia att jag kommer förbi för en intervju med hennes mamma Winnie. Vi skulle prata om gymnasieval och vad man skulle kunna ha för möjligheter av jobb av den inriktingen man väljer, som jag uppfattade xD
 
Cajsa och jag när vi spelade in videon Above All That Is Random 4. Haha, redigerade ögonen xD
Still blonde in this pic O.o
 

Kommentarer:
#1: Eli

Hej, Ruisa.
Önskade att jag kunde gå dit, dock har jag lite problem med det xD Och min kimono som jag beställde på internet har inte kommit ännu ;_; Men sen så ville jag också säg att jag seriöst ÄLSKAR dig, och din blogg. Den ger mig seriöst ett gott skratt för livet.
Så ja. :)
Tack ‎(ノಠ益ಠ)ノ

Svar: Hohoho éoè xD Glad att du gillar min blogg ^_^ Du verkar också vara manga/anime älskare? Det var väääldigt kul på festivalen, tjae, för mig xD Första gången jag skrev kalligrafi och blev fotad av folk xD Du borde verkligen gå nästa gång ^_^ Om du inte planerar att gå på upcon, mewcon eller comicon x)

Hihi, ha det härligt ^D^
Ruisa

2012-09-09 @ 15:29:29
#2: Eli

Jag älskar anime och manga. Mitt liv består av det <.<
Vill verkligen gå ;-; Men jag bor ett helt sverige därifrån. Skulle egentligen till mina kusiner några dagar innan det. Men det gick inte ._. Också velat gå på mewcon :3

Men ja. ):


2012-09-11 @ 18:14:41
#3: Eli

Jag älskar anime och manga. Mitt liv består av det <.<
Vill verkligen gå ;-; Men jag bor ett helt sverige därifrån. Skulle egentligen till mina kusiner några dagar innan det. Men det gick inte ._. Också velat gå på mewcon :3

Men ja. ):


2012-09-11 @ 18:14:41
#4: Eli

HAHAH. lol. skickade in kommentaren 2 gånger. Så var jag tvungen o skriva detta ;_;

2012-09-11 @ 18:15:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: