Ruisa

2013-04-28
14:06:14

höhöHEj glömde
JAG HADE BÄSTASTE TIDEN med Hanna, Malin och Tonia igår :'D
Satt på taket o sola o skit!
:O
SATT NI PÅ TAKET!
Ja. Ja det gjorde vi.
Nora kunde inte komma ( NORA DU E SÅ NORIG!) Men Malin kom först som vanligt eftersom hon är e sån som vägrar komma försent ^^
 Vi la oss på sängen och baaaaaah öööööööh! Sminka henne lite och sen ringer Tonia så vi går och möter upp henne. Vi alla tre tar en glass och eftersom det var så fiiiint och härligt väder tänkte jag att vi kunde sätta oss på taket. Så det gjorde vi! Satt där med bara och bleka ben hihi! Hämtade snacks o allt och sen kom Hanna och klättrade upp. Vi alla satt på taket ett bra tag eftersom det var så skönt!
Sen kommer Jaaacob förbi för att hämta paket för New Body som mamma håller i, och han reste hem med en glass i handen tack vare mig! :'D
Vi satt på taket ett tag till, och sen gick vi ner för att äta pannkaaaaakaaaaaa!!! Mamma kom med Feta Aslan och vi gick lite och hoppa med honom. (Aslan is mah bunny, dude!)
Vi blev smutsiga om fötterna, doppa fötterna i poolen och det slutade med att simmade lite i det 17gradiga vattnet brrrrrr! Mohammed hämtade sina New body saker också xD HELA SKOLAN KOM OHERREGUD!
Vi satte oss på taket och sola och sen sprang vi till bussen där jag sa farväl av mina kära tjejor!
 
 
Best.Day.Ever!
 
Vi måste göra om det igen, eftersom jag blev så glaaaad!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: