Ruisa

2013-12-22
01:10:03

En ytterst dålig konditor
Jag tycker verkligen om att baka, men har nästan aldrig ork och dessutom är jag aaaabsolut inte bra på det. Skulle baka en sockerkaka häromdagen när jag fick vara hemma och chilla och heeey den blev fett god. Men jag totalkastade i ingredienserna xD typ 500l mjöööööl så den fick konstistensen som i lussekattsdeg, och ja bah: shit! mjölk!! e-e-e-eh!
Jag lovar jag sprang runt och hoppade och typ skrek i köket
 
Och idag skulle jag göra mikroknäck för mamma och jag var för trötta för att anstränga oss och ville bara att allt skulle gå snabbt så hon gjorde lussekatter medan jag började med knäcken. 
Blanda i sockret, sen grädden, sen sirapen, sen smöret- OPS INTE SMÖRET
Ska jag sätta in den i hela 9 min? oookkeeeej... o.O
IIIH BRÄND!! 
Lukta fan skit, konstigt att inte brandlarmet gick igång med all rök
 
Gör om!
Ba: DEN HÄR GÅNGEN!
skippa smöreeeeeeet, vänta med den seeeeen...
9 min... bränd!!
 
GÖR OM!
Shit jag kan ju receptet utantill nu jöh!
Inget smör, minska till 6-7 min
SUCCESS!!
WOOPWOOP
 
Och jag är litteraly sämst på att hälla i dem i formarna btw
 
Åh mor nu gör jag en omgång till, det blev så få!
lalalala- BRÄND!!!
FOR FUCK SAKE
 
RIP till allt socker, grädde och sirap som gick till spillo...
 
Taggar: adrianxdalin, bad dog, cooking, dålig, konditor, ruisa;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: