Ruisa

2013-12-25
13:18:58

Julklappar!!
God jul i efterskott små darlings!
Hade en ganska mysig och lugn julafton, men det var typ ingen som ville kolla
på Kalle Anka med mig ÒnÓ
SKANDALÖST!
OTILLÅTET!
OTRADITIONELLT!
 
Jag fick dock en hel del härliga grejer, en del mer knäppa än andra xD
 
 Nemi nr 10 bokform! Är ett stort nemifan och har en liten kollektion med både tidningar och böcker hemma i hyllan <3
omg coola hipstergrejer och skit ooo so hipster xD Tack syrran, för att jag fick trosor xD
Mer penslar, målarguider och paletter! Behövs alltid! ^^
Presentkort i stora lass! Science Fiction-presentkortet ligger på 700 kr!!! Jag ska lugnt spåra ut!!
Annars från HM två kort, Kicks två kort, och NewYorker två kort ^^ Ren slump att jag fick två av allt :'D
Lite nya sminkgrejer - behövs alltid också!
Nya borstar, en ögonskugga som när man blandar med vatten blir pigmentet starkare och krackeleraklflkagv nagellack :3
Två biljetter till Priscilla - vem vill gå med mig? :D
Och lite random saker - så som strumpor, en dagbok, heatprotector (my saint >.<) och "finest cream and irish whiskey"-praliner (tack mormor..? xD) Jag sa att jag var nyfiken och ville se vad som hände om jag åt alla samtidigt..?
 
Och så fick jag en smoothiemixer (otippat xD) och en fin kofta!
Tack fina släkt!
 
Taggar: adrianxdalin, chocolate, diary, drawing, hipster, hipstergirl, make up, make-up, makeup, merry christmas, nemi, paint, painting, presents, priscilla, ruisa;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: