Ruisa

2013-02-23
19:02:31

åh nya kläder men inte dem på bilden :'(
Jag i omklädningsrummet på NewYorker X3
Nederdelarna är mina, och nu är den grå koftan min också ÒuÓ SHIRT, I'M COMING FOR YOU NEXT!!
åååååh jaaaa du är miiiin, hehe! åh va sa du? fryser du? vill du att jag kommer och värmer upp dig? med mina nakna hud? OH YOU'RE SUCH A WHORE ♥ Va säger du nu? Vill du följa med mig hem? NAUGHTY!
 
Jag lovar, de som tittade på mig, STIRRADE JAG NER SOM FAN XD!!!
Jag använder inte peruken hela tiden, för att den är av plast och ska bli trasslig och massa skit och elektrisk så jag låter bli, men den här gången trodde jag att jag hade kommit på en jätte bra teknik så jag inte behövde oroa mig. Så klart funkade den inte och jag var tvungen att fläta xD
 
De var två som stanna och fråga om det var riktigt hår och jag liksom: YEAH BITCH IT'S MA HAIR! xO
Nä, önska jag hade sagt det QnQ
Som ni ser har jag klippt en rak lugg på den OCH JAG BLEV SÅ SÖTTTT ASSÅ SÅ SÖTTTT! >D<
Funderar skitstarkt på att klippa lugg, älskar att ha lugg :3
 
 
 
Jag hatar hål i strumpbyxorna ÓnÒ
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: