Ruisa

2013-02-02
13:03:52

>D<
SOM JAG HAR KÄMPAT MED DEN HÄR SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HAR LYCKATS FÅ LIV PÅ NITA, MIN FAVORITSIM SOM JAG VAR TVUNGEN ATT DÖDA FÖR ATT HON HAMNADE I NÅT SORTS BUGG!!! JAG SATT I F*CKING 14 TIMMAR MED DEN DÄR SKITEN OCH FÖRSÖKTE ÅTERUPPLIVA HENNE!!!
Grejen var att jag var tvungen att laga en speciell måltid som för döda tillbaka till de levande. Ambrosia!
För att laga en Ambrosia var jag tvungen att odla en Livsfrukt som kräver att man är bäst på trädgårdsarbete, fånga en Dödsfisk som kräver att man är bäst på fiske, och för att kunna läsa receptet var jag tvungen att läsa på till iallafall level 7 i matlagning. SVÅRT OCH TOG LÅNG TID OCH JAG VAR ARG OCH IRRITERAD OCH VILLE SLUTA OCH IBLAND SÅ FRYSER MITT THE SIMS 3 OCH STÄNGS AV UTAN ATT JAG SPARA SÅ JAG VAR LACK!!!!! Och en annan sida sa att om jag blev en Galen Professor så kunde jag återuppliva henne i laboratoriet, och då behövde jag bli bäst på händighet också OAO
Som tur  var så kunde jag bli bäst på trädgårdsarbete, händighet och matlagning via böcker som jag kunde läsa. Men det tog långt tid för att varje ämne hade 3 böcker var och de sista tog alltid längst tid. SEN SKULLE JAG BEMÄSTRA FISKE OCH GUD VA TRÅKIGT DET VAAAAAAAAAAAR!!! GICK SÅ JÄVLA LÅNGSAMT! STOD VID EN SJÖ I 2 VECKOR (i the sims-tid) MED SNABBSPOLNING! GAH!
I slutändan - AV NÅGON SOM HELST ANLEDNING - så kunde inte Aidan laga Ambrosia. FATTA VAD JAG LACKADE!!!!!!! Så jag sökte runt i hela internet (det var många om hade samma problem som jag) TACK GODE GUD FÖR GOOGLE!!!
Men det funkade inte!
Helt plötsligt fick Chase ett samtal från laboratoriet (varför fick han..?) om att de kunde återuppliva henne, men jag ville inte egentligen gå dit eftersom jag hade läst att hon kom tillbaka Som Ett Spöke. Det ville jag inte, men jag gjorde det ändå. Blev jätteledsen men sen så tänkte jag: Varför inte låta Chase laga måltiden (oooom det nu funkar)? Så han fick läsa på om matlagning och jag la över Dödsfisken och Livsfrukten i hans katalog.
 
ÄND JO KNOW WAT????? Ddhtoksgg DET FUNKADE!! SÅ NU LEVER HON!!!!
 
Det var väl inte så jobbigt? OuO
 
 
 
And hey! Nu fixade jag en man till henne :D
And they're like: Job done U.U xDDD
Hehe xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: