Ruisa

2013-06-16
02:04:00

jag är så glad just nu...
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT DET INTE ÄR SANT OCH JAG MÅSTE SPRIDA DEN HÄR GLÄDJEN PÅ BLOGGEN DOCK KOMMER NI INTE ATT FATTA DE MESTA AV ER, KANSKE NÅN PERSON SÅDÄR ME KAMIJOS SOLOSKIVA KOMMER UT I AUGUSTI!!!!!!
I höstas fick jag reda på att Versailles (han var vokalisten i bandet/mitt favoritband) skulle sluta spela.... för evigheternas evighet. Mitt hjärta gick sönder, sen så trodde jag senare att de skulle ha en konsert eftersom en kompis hade sagt det och jag blev störtlycklig och grät i telefon med Hannahjorthen <3 Bara för att senare veta av pappa att det var en gammal artikel från 2008 och ja blev skitdeppig igen.
Sen dess har jag haft många versailles-drömmar, drömmar om att de hade privatspelningar för mig som jag inser nu att de aldrig kommer ge mig. 
 
Men mitt hopp steg när iallafall Teru (gitarr), Hizaki (gitarr), Yuki (trummor), Masashi (bas och deras nya vokalist Zin skulle starta ett band som heter Jupiter!! Kamijo skulle ju göra en solokarrär QnQ
MEN! JUPITER KOMMER UT SNART OCH KAMIJOS SKIVA KOMMER UT I AUGUSTI OCH THE SIMS 4 KOMMER UT 2014!!!!!!!! VILKET JÄVLA STÅHEJ!!!!!
 
 
 
Oh btw, jag är rosahårig nu :3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: